חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגלת הקניות שלי

REFUND & RETURN POLICY

מדיניות החזרים כספיים החזרת מוצרים וביטול עסקה

  ביטול עסקה

 א. ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני.

מהם התנאים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן?
התנאים המצטברים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) הנם:

  1. המוצר עלה למעלה מ – 50 ₪.

       2.הצרכן החזיר את המוצר לחנות במועד המפורט בתקנות.

  1. המוצר לא נפגם.
  2. הצרכן לא עשה במוצר שימוש
  3. הצרכן הציג הוכחת קניה – פתק החלפה, חשבונית, או סרט קופה, או הוכחה אחרת לביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששילם הצרכן בעדה ואמצעי התשלום.

ב.  לאחר בירור פנייתך יש להחזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך. לאחר  החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת). אם המוצר נבדק על ידי גורם מטעם חברתנו ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו החדשה והמקורית וסגור בסגירת ספק, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה , לא ניתן יהיה לזכות בגין מוצר זה. כלל זה חל על כל סוגי המשלוחים.

ג. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

 חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים לפני שילוח. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שיעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.

החזרת מוצרים:

במקרים בהם הלקוחות אינם אספו את המשלוח מנקודת האיסוף / לא ענו לשליחים – יבוצע החזר כספי אך ורק לאחר השבת החבילה לבית העסק ובקיזוז העלויות הבאות:

  1. שליח עד הבית – 30 שקלים
  2. משלוח לנקודות איסוף – 20 שקלים
  3. משלוח דואר ישראל – 15 שקלים

 4.משלוח אקספרס – 35 שקלים 

 מצוין בשנית – עלות החזרת המוצרים לכתובתנו תחול על הלקוח!

לאחר 14 ימים מביצוע העסקה – לא ניתן לבצע החזר

 על אחריות לקוח להישאר זמין לצורך מסירת המשלוח / לשים לב להודעות סמס במידה והוזמן משלוח לנקודת איסוף.

במידה ולקוח לא יהיה זמין לשליח / לא יאסוף את החבילה במועד ומסיבה כזאת או אחרת המשלוח לא יימסר ויחזור לשולח, תחול על הלקוח עלות המשלוח כמפורט וכנהוג בתקנות חוק הגנת הצרכן הנ”ל:

תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 – לפי סעיף 14ו ו-37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

אלי קפלן

מנכ”ל RoboKit

טלפון: + 972-54-7885756\

דילוג לתוכן