מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

כל ההזמנות מעובדות תוך 2 עד 5 ימי עסקים (לא כולל סופי שבוע וחגים) לאחר קבלת אישור ההזמנה בדוא"ל. תקבל הודעה נוספת כאשר ההזמנה שלך תישלח.

תעריפים ואומדנים של משלוחים מקומיים

אנו מציעים משלוח בתעריף קבוע של 21 ש"ח

לכל המיקומים בישראל באמצעות דואר ישראל (משלוח בקירוב 18-23 ימי עבודה).

משלוח חינם להזמנות גדולות במחיר של מעל 350 ש"ח.

שליח עד הבית ב-5 ימי עסקים 45 ₪

ישנה אפשרות לאיסוף עצמי מהחנות בכתובת – טל מנשה, גלבוע 2 בתאום מראש

משלוח מקומי

המשלוחים מתבצעים בין [08:00 – 17:00] בימי ראשון – חמישי. אנו ניצור איתך קשר באמצעות הודעת טקסט עם מספר הטלפון שסיפקת בקופה כדי להודיע ​​לך ביום הגעתנו.

איסוף בחנות

אפשר לחסוך דמי המשלוח עם איסוף מקומי חינם ב-[טל מנשה]. לאחר ביצוע ההזמנה ובחירה באיסוף מקומי בקופה, ההזמנה שלך תהיה מוכנה ומוכנה לאיסוף תוך 2 עד 5 ימי עסקים. נשלח לך אימייל כשההזמנה שלך תהיה מוכנה יחד עם הוראות.

שעות האיסוף שלנו בחנות הן [09:00 -17:00] בימי ראשון – חמישי.

אנא השאירו אתכם באימייל לאישור ההזמנה שלכם כשתגיעו.

שילוח בינלאומי

אנו מציעים משלוח בינלאומי למדינות הבאות: כל EMEA וארה"ב.

אפשרות משלוח זמן אספקה ​​משוער מחיר

אפשרות 1: 5 עד 10 ימי עסקים $39.99

אפשרות 2 : 12 עד 19 ימי עסקים 14.99 $

ההזמנה שלך עשויה להיות כפופה למסי יבוא ומסים (כולל מע"מ), אשר נגרמות ברגע שמשלוח מגיע לארץ היעד .

חברת  RoboKit אינה אחראית לחיובים אלה אם הם מיושמים והם באחריותך כלקוח.

איך אתה בודק את מצב ההזמנה שלך?

כאשר ההזמנה שלך נשלחה, תקבל מאיתנו הודעת דוא"ל שתכלול מספר מעקב שבו תוכל להשתמש כדי לבדוק את הסטטוס שלה. אנא המתן 48 שעות עד שמידע המעקב יהיה זמין.

אם לא קיבלת את הזמנתך תוך 10 ימים מיום קבלת אישור המשלוח שלך בדוא"ל, אנא צור איתנו קשר בכתובת support@robokit.co.il עם שמך ומספר ההזמנה שלך, ואנו נבדוק זאת עבורך.

משלוח ל P.O. קופסאות

לספק שלנו יש מגבלות לגבי משלוח ל-P.O. קופסאות.

החזרים, החזרות והחלפות

אנו מקבלים החזרות עד 14 יום לאחר המסירה, אם הפריט אינו בשימוש ובמצבו המקורי, ונחזיר את מלוא סכום ההזמנה בניכוי עלויות המשלוח עבור ההחזרה.

במקרה שהזמנתך מגיעה פגומה בכל דרך שהיא, אנא שלח לנו דוא"ל בהקדם האפשרי לכתובת support@robokit.co.il  עם מספר ההזמנה שלך ותמונה של מצב הפריט. אנו מטפלים באלה על בסיס כל מקרה לגופו אך ננסה כמיטב יכולתנו לעבוד לקראת פתרון משביע רצון.

אם יש לך שאלות נוספות, אנא אל תהסס לפנות אלינו בכתובת  support@robokit.co.il